Breedhoutse straten vergeten?

Op 17 juni 2016, over deze onderwerpen: Mobiliteit en openbare werken, Openbaar groen, Wim Demuylder
Breedhoutse straten niet onderhouden

Eind vorig jaar liet het stadsbestuur verouderde bomen rooien in een aantal Halse straten. Dat was onder meer het geval in de Rubenslaan en de Breugellaan in deelgemeente Breedhout.

De bomen zouden vervangen worden door meer duurzame soorten. Maar intussen zijn we al een half jaar verder en is de nieuwe aanplanting nog altijd niet gebeurd. Bovendien liggen ook de voetpaden er slordig en zelfs ronduit gevaarlijk bij. N-VA Halle raadslid en inwoner van Breedhout Wim Demuylder informeerde een aantal maanden geleden al bij de stadsdiensten naar het vervolg van de werken. Voorlopig zonder succes. Raadslid Demuylder: “Ik stel vast dat die twee straten in Breedhout er nu al een aantal maanden troosteloos en in bedenkelijke staat bijliggen. Ik hoop echt dat het vervolg van de werken niet al te lang meer op zich laat wachten.”