Duo Demesmaeker: dubbele kracht voor Halle.

Op 18 december 2023, over deze onderwerpen: Eva Demesmaeker, Gemeenteraad, Mark Demesmaeker

N-VA Halle: Mark en Eva op 1 en 2

Halle maakt zich klaar voor een politieke krachttoer met het duo - Mark en Eva Demesmaeker! “Zijn ze nu familie of niet?” vragen vele Hallenaren zich af. Mark en Eva ruimen alle misverstanden uit de weg. Deze twee delen niet dezelfde genen, maar wel een gepassioneerde visie voor onze stad. “Voor alle duidelijkheid, hij is niet mijn vader," grapt Eva, "maar politiek gezien zijn we wel uit hetzelfde nest gesprongen.”

In een unieke tandem zullen Mark en Eva niet alleen de lokale gemeenteraadsverkiezingen in oktober aanvoeren - Mark als lijsttrekker en Eva als nummer 2 - maar ze zullen ook een niet te missen verschijning zijn in de federale en regionale verkiezingen van juni!

Vlaams parlement en Kamer

“Juni en oktober zullen hetzelfde ritme volgen: Halle vooropstellen en onze stad met vastberadenheid vertegenwoordigen," verzekeren Mark en Eva. Terwijl Mark de Vlaamse lijst in Vlaams-Brabant duwt, zal Eva de belangen van Halle en de Vlaamse Rand verdedigen vanaf plaats 7 op de Kamerlijst.

Mark brengt een rijke ervaring van 20 jaar in diverse parlementen en 24 jaar in de gemeenteraad met zich mee, terwijl Eva als jong, gedreven gemeenteraadslid al bewezen heeft wat ze in haar mars heeft. Deze combinatie van diepgewortelde ervaring en toekomstgerichte energie vormt de kern van hun aanpak. “Precies wat Halle nu nodig heeft,” zegt Eva.

Met een energiek team achter zich zijn de plannen groots: het Duo Demesmaeker gaat voor een dubbele overwinning voor Halle in 2024!