Kimberly Michel volgt Sven Vranken op in gemeenteraad

Op 22 februari 2017, over deze onderwerpen: Gemeenteraad, Halle, OCMW, Sven Vranken

N-VA Halle gemeenteraadslid Sven Vranken stapt uit de Halse gemeenteraad. Vranken kwam in 2013 voor N-VA als jongere in de gemeenteraad.

“Sven heeft met zijn groot en onvoorwaardelijk engagement mee het verschil helpen maken de voorbije jaren,” zegt N-VA Halle voorzitter Mark Demesmaeker. “We zijn hem daar zeer dankbaar en erkentelijk voor. Maar nu drijft de lokroep van de liefde hem naar West-Vlaanderen en moeten we dus afscheid nemen. We wensen Sven uiteraard het allerbeste bij zijn toekomstige plannen, zowel professioneel als privé.”

Sven Vranken zal in de gemeenteraad vervangen worden door Kimberly Michel

Zij zetelde de voorbije jaren voor N-VA in de OCMW-raad. “Kimberly heeft die opdracht met verve vervuld”, zegt Mark Demesmaeker. “Ik ben blij dat ze dit mandaat heeft aanvaard en reken op haar onverminderde inzet voor onze partij.”

Kimberly Michel groeide op in Lembeek en woont sinds enkele jaren op Sint-Rochus. Kimberly is bij N-VA Halle begonnen door haar grootvader. "Hij zei altijd: als je iets aan de wereld rondom jou wil veranderen of verbeteren, moet je in de politiek stappen. Ik ben blij dat ik bij N-VA de kans krijg om die goede raad in praktijk te brengen”, zegt Kimberly.