N-VA Halle: élke Hallenaar verdient een VIP-behandeling in het zwembad

Op 13 september 2016, over deze onderwerpen: Dirk Van Heymbeeck, Gemeenteraad, Halle, Sport

N-VA Halle wil iedere Hallenaar een gratis zwembeurt aanbieden. De partij heeft dit voorgesteld tijdens de gemeenteraad. Begin september ging het Halse zwembad open met een VIP-receptie en een feestelijk vuurwerk. Helaas was deze opening enkel bedoeld voor een beperkt aantal prominenten.

N-VA Halle vindt dat iedere Hallenaar een VIP-behandeling moet krijgen door hem of haar een gratis zwembeurt aan te bieden om kennis te maken met het complex. De realisatie van dit multifunctioneel sportcomplex vraagt immers een zware financiële inspanning van iedere Hallenaar.

N-VA Halle raadslid Dirk Van Heymbeeck: “Het idee kwam overgewaaid uit Hasselt. Daar werd vorige maand ook een nieuw zwembad geopend en kreeg iedere Hassellaar de kans om zich te laten registreren voor vijf gratis zwembeurten. Waarom kan zoiets niet in Halle? Ik ben van mening dat iedere Hallenaar recht heeft op zo’n VIP-behandeling”.