N-VA vervolledigt top 10: Samen gaan ze volop voor een Halle op maat van de Hallenaar

Op 10 april 2024, over deze onderwerpen: Benjamin Swalens, Halle, Marc Sluys, Mark Demesmaeker, Rogier Lindemans

In oktober krijgt de Hallenaar bij de gemeenteraadsverkiezingen de kans om af te rekenen met het huidige bestuur. Oppositiepartij N-VA presenteert zich daarbij als het alternatief voor de huidige stilstand. Bij de N-VA gaat het vooruit! Opnieuw onthult de partij enkele namen. Stuk voor stuk personen die zich volop willen inzetten voor een Halle op maat van de Hallenaar. Zit je klaar om te ontdekken wie de motor achter de verandering in Halle zal zijn?

Lijsttrekker Mark Demesmaeker stelt ze jullie graag voor:

Benjamin Swalens 6de plaats

In de gemeenteraad kaartte Benjamin herhaaldelijk de spilzucht van het huidige bestuur aan voor nutteloze projecten. Je kent hem misschien ook wegens zijn inzet voor meer groen en de slechte staat van het openbaar domein. Als jurist, handelsingenieur en informaticus heeft Benjamin een ruime bagage die zal dienen om Halle goed en zuinig te besturen.

Marc Sluys 7de plaats

Marc is een actieve Hallenaar die zich geeft voor onder andere Radio Victoria, Editiepajot of OEH. Daarnaast biedt hij een helpende hand op tal van evenementen. Marc staat tussen de mensen en zegt steeds zijn gedacht. Als gemeenteraadslid zet Marc zich in voor de bereikbaarheid van onze handelaars en voldoende parkeergelegenheid. Als lid van de politieraad is veiligheid voor hem een belangrijk thema.

Rogier Lindemans 8ste plaats

Rogier is econoom en historicus, en geeft les in Lennik. Intussen is hij 10 jaar gemeenteraadslid en heeft hij meermaals zijn stempel gedrukt op vlak van ruimtelijke ordening en in de strijd tegen verkeersoverlast. Hij is de ideale man tegen de grote bouwprojecten, en gaat voor Halle op maat van de Hallenaar.

Brigitte Moyson 9de plaats

Brigitte is actief binnen carnavalsgroep ‘De Froesjeleirs’. Ze beheert ook de sociale media van de N-VA Halle. Als gemeenteraadslid maar ook als mama en oma, streeft Brigitte ernaar om van Halle een veilige en leefbare stad te maken waar onze kinderen en kleinkinderen ongestoord kunnen opgroeien.

Hilde De Poorter 10de plaats

Hilde is nieuw in de politiek. Ze gaat volop voor een leefbare omgeving voor onze kinderen én onze ouderen. Ze is een geboren en getogen Hallenaar. Vandaag is ze gepensioneerd na een lange loopbaan waarvan 38 jaar voor Colruyt als heftruckchauffeur en receptioniste van goederen. Ze is eveneens 38 jaar gehuwd en fiere mama van 2 zonen en 2 schoondochters. Hilde is ook trotse oma van 2 kleindochters.