Mark Demesmaeker wil verder werken in het Europees Parlement

Op 5 maart 2019, over deze onderwerpen: Dirk Van Heymbeeck, Eva Demesmaeker, Mark Demesmaeker
Kandidaten Halle 2019

N-VA Halle neemt met drie kandidaten, één uit elke deelgemeente, deel aan de verkiezingen van 26 mei aanstaande. Boegbeeld Mark Demesmaeker staat op de vierde plaats voor Europa en wil verder werken om Vlaanderen in Europa een sterke stem te geven. Zijn klemtonen blijven het recht op zelfbeschikking, een sterk beleid voor natuur en biodiversiteit, duurzaamheid en een slimme omschakeling naar een kringloopeconomie. Recent nog werd hij genomineerd voor de “MEP Awards” als beste parlementslid op het gebied van milieubeleid.

Kersvers gemeenteraadslid Eva Demesmaeker uit Lembeek staat op de tiende plaats voor de Kamer. Eva wil met haar kandidatuur de mensen uit Halle en omgeving de kans geven om voor een jonge ambitieuze kandidaat uit de streek te stemmen. Recent verkozen afdelingsvoorzitter Dirk Van Heymbeeck uit Buizingen wil vanop plaats zeventien op de Vlaamse lijst zijn steentje bijdragen in het verderzetten van het succesvolle N-VA-beleid van de voorbije legislatuur.